De levertijd
Bestellingen besteld op werkdagen voor 12.00 uur worden in de regel binnen één dag geleverd met uitzondering van feestdagen. Uitzondering hierop is verse truffel. De bestellingen worden bezorgd door GLS (zie leveringsvoorwaarden op GLS-info.nl). Mocht een pakket onbestelbaar zijn door afwezigheid dan zal de bestelling in overleg opnieuw worden verstuurd, kosten hiervan zullen aan u worden doorberekend. Mochten producten niet leverbaar zijn, nemen wij contact met u op.
Levering vindt plaats op dinsdag tot en met zaterdag.
De verzendkosten
Voor levering binnen Arnhem rekenen wij geen verzendkosten.
De verzendkosten zijn € 5,95 voor bestellingen buiten Arnhem en onder de € 25,-.
Voor bestellingen vanaf € 25,- rekenen wij geen verzendkosten.
Bestelling ophalen
Op dit moment is het (nog) niet mogelijk om uw bestelling op te halen.
Levering buitenland
Vooralsnog levert Arnhem Delicatessen (arnhemdeli.nl) alleen in Nederland.
Verzending gekoelde producten
Gekoelde producten versturen wij in speciale thermoverpakkingen voorzien van koelelementen. Hierdoor kunnen wij garanderen dat uw product minimaal 36 uur gekoeld blijft. Wij raden aan rekening te houden met de te verwachte aankomstdatum. Indien u uw bestelling op het postkantoor moet komen ophalen, vragen wij u dit zo snel mogelijk te doen.
Betalen
Hoe kan ik betalen?
Bij Arnhemdeli.nl kunt u betalen met iDEAL. Andere betaalmethoden worden (nog) niet geaccepteerd.
Wat is iDEAL?
iDEAL is online betalen via internetbankieren. Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. Als je bankiert via Internet bij de Rabobank, ABN AMRO, SNS bank, ING of Postbank, kun je via onze site op een veilige manier elektronisch de betaling van uw bestelling regelen. Een elektronische betaling via Internet is te vergelijken met een PIN-betaling in een winkel. Op onze webshop kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.
Ik heb een coupon/ actiecode, waar en hoe moet ik die invullen?
Voordat u uw bestelling gaat afronden kunt u de couponcode invullen. De korting wordt direct verrekend.
Klachten
Klachtenprocedure
Indien u niet tevreden bent over onze producten of diensten, neem dan binnen redelijke termijn contact op met één van onze medewerkers of stuur een e-mail aan [email protected] Mocht u schriftelijk willen reageren: richt uw klacht schriftelijk aan Arnhem Delicatessen, N. Tynnegieterstraat 57, 6821 EW Arnhem, onder vermelding van uw naam, adres en woonplaats.
Klachten afhandeling
arnhemdeli.nl zal uw klacht zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen veertien dagen na ontvangst afhandelen. Indien de klacht niet binnen deze periode opgelost kan worden, wordt u hiervan op de hoogte gebracht met een indicatie van de vertragingsduur.
Overige vragen
Voor vragen en opmerkingen over de website of over uw bestelling(en), kunt u contact opnemen via [email protected] of telefonisch via 06 83 48 64 07 ma-vr van 09.00 tot 17.00 uur.
Privacy statement
Arnhemdeli.nl zal de door u verstrekte persoonsgegevens niet doorgeven aan andere partijen. Dit met uitzondering van derden die worden ingeschakeld bij de uitvoering van uw bestelling. Bij het plaatsen van een bestelling hebben wij uw naam, het factuur- en afleveradresgegevens en betaalgegevens nodig om de bestelling uit te kunnen voeren. Deze betaalgegevens zullen gebruikt worden om u de aangekochte producten te factureren.
Bij het aanmaken van een account wordt u gevraagd of u een nieuwsbrief wenst te ontvangen. Mocht u dit niet wensen kies dan voor het hokje ‘nee’.
Voor statistische doeleinden worden bezoekersstatistieken van onze website bijgehouden. Gegevens zoals bezoekersaantallen en bezoekfrequentie worden gebruikt voor intern onderzoek ten behoeve van het verbeteren en actualiseren van de website. Deze informatie is echter algemeen van aard en de identiteit van de bezoeker blijft derhalve onbekend.